Skulle ni kunna gissa var jag var tidigt i morse?

Om jag lägger den här bilden?
Just det Danmark, ett för mig nytt Danmark men ändå så välbekant. Pellegrina Shepherd heter ägaren som byggt upp detta privat…och nog var det meningen att Loo skulle dit….jag träffade Pellegrina första gången i förrgår och växlade några ord på vår julmarknad, fick ett LM av henne men hann inte dit i stressen inför vår isdans. Sen igår, inför COP 15 i Malmö så råkas vi igen!! Och i morse, efter isbjörnschocken tänkte jag….banne mig nu tar jag ett SLSAS-flyg ner och ser vad det kan vara. Och där……..jaaaaaa, där satt ju min Björnes bror, så rätt i sammanhanget och med den av dom så nötta aktuella tidningen om vår miljö! Och sen symbolen, bredvid…..det ska jag knycka Pellegrina för bättre kan det inte presenteras! Och att denna PG är en som använder det som finns mellan öronen det märktes ju efter ett par steg…..se här bara! Prata om att integrera snyggt!! Sådant får högt betyg av mig!! Jag låter bilderna tala för sig själv, jag var där bara en kort visit…..men det finns 12 olika teleportstationer att besöka, förutom startplatsen besökte jag meditation/tai chi och kyrkan. Jag faller ju alltid för folk, platser….där detaljerna talar och ljuden och lekfullhet finns blandat med allvar…..som här. Gör även du ett besök…det är en *gladsim*, en sådan som får dig på bra humör! En som får din dag att bli en aning bättre! http://slurl.com/secondlife/Danmark/127/125/22
