JAG——MUTBAR??????…….

nejdå……knappast, men väl värt ett försök? Testa?…det handlar ju om belopp….jag menar några 1000 L är ju bara småpotatis när man som jag säljer julbonader för 10L styck på marknaden i Norge. (stödköpes av en viss MR Pixel för att hålla mitt humör uppe). Och nån testar nu…..ja…du läste rätt!! Nån känner mig tydligen ganska väl?
VEM är det som vet att jag älskar rätt djur i rätt miljö?….vem är det som känner till att en wisky har jag svårt att tacka nej till och att jag ibland smygröker?? Vem har tagit reda på att jag försöktsodlat morötter i kruka hemma i lägenheten?? Vem vet om min förkärlek för trasmattor??…..det här är ju familjehemligheter?? Vem fasen är det? Är det du Mialinn,…du Myggan,??…eller du ———————> pekar just på dig!!! Jag är inte mutbar……försök bara, jag är inte så svag….(som vissa av mina vänner, talar INTE om vilka!)…..förresten så vidare värst mutbara var dom ju inte igår….dom, ja…Ewa, Jesper och Lotta…men det är klart…det var ju hyresbetalardag för Loungen och mig så jag kunde inte ta till dom stora beloppen….får bli nästa måndag….då ska vi vinna….ja, det är planlagt så…..sa Jesper—-efter ostronen och champagnen och pussen, han fick! Nå, jag hade rätt bra där ändå……..trots Loungen och hans snack!!!……pfffft….säga så???? Jaaaa….vet ni vad han sa…….”Jag tycker ändå att Loo är en god tia!” PFffft! Fast rätt par vann!! Jodå!
Men vem är det……och alla dessa gulliga små polarbjörnar??…..dom bara dyker upp…..här och på Loovika……vem är du?? Vad vill du? Hör av dig till : *nyfiken Loo*
4 responses

  1. Jesper….vänta du bara till Loungen får fram dom nya svett-bollarna….kommer att finnas med och utan Axe och i dofterna 1. Riktig karl. 2. Tipsextra m tillbehör 3. Garlic-bomb och 4. Vill, Vill, VillDå först kan vi vara eniga *S*

Kommentarer inaktiverade.