Att jag är en lydig flicka…..

… Det vet Dronningen i second Norge … Mialinn. Så när hon säger … ”kolla hålet Loo” och ger mig ett LM …. Då plockar jag fram vad jag behöver, pass och lite annat först och tar tar snabbaste flyg ……iväg!
Jag hamnade i England, London, Mayfair, närmare bestämt.. Lyxigt kvarter, flotta varushus, svindyrt, och snobbigt … sådär lite ängsligt snobbigt julsmyckat … som skriker överklass?? Hm …. men jag ser ju vad som fattas …..Vilken makt jag bär med mig över axeln….. Jaaaa …. ser allas avundsjuka blickar ….mmm, jaaa ….med mig har jag det ingen engelskman kan köpa för pengar … en tvättäkta norsk Julgran, ett juletre med riktiga barr! Jag hör en kakafoni av röster …. ”Oh my god! … Oh dear! .. Loo välkomna !!… är det dags?” Jag ler hemlighetsfullt och Låtsas Inget höra …. letar hej vilt … i butiker … neeee … Inget Där … men oj … se denna isdansdräkt ??…. Bara 800 Linden? … Kan det vata inklusive allt…skorna med??åtsas inget höra …. letar hej vilt … I Butiker … neeee … Inget Där … men oj … se denna isdansdräkt ??…. Bara 800 Linden? … Kan det Vara inklusive allt … skorna med??… tappar hakan lite (Är värre än på Karl Johan och Stureplan här) … men hittar en kär gammal vän … men blir lite besviken över utbudet … julgransljus inga? Hur kan man då heta så? Söker hål …… hål, hål, hål … var är du? Letar mig fram till Eros-statyn! Min lycka är fullkomlig! Här är HÅLET !!!!! DEN Passar …. min gud !!!… den passar … testar jag lönndom när ingen ser …. perfekt! Hur perfekt? Perfet perfet perfekt … så klart …. som under alla år … efter kriget! Nu ska det bli jul här …. dvs kl 18.00 ikväll!

Kom du med och se! http://slurl.com/secondlife/Mayfair/59/162/22 Se när en Julgran från Norge får hela England Att lysa upp!

Sen …. kl 21,30 …. Då bjuder samarbetsorganet av landägare i Norge och gruppen *** Boliglaget *** på is-pjäxdans på den nyss tillfrusna isen Mellan Loovika och Skandinavien! Med * FÅRÄVER Skandinavien * DJ Slayer …. klä dig varmt, skridskor Finns att låna och pjäxdansbollar …. Välkomna till 2 trevliga arrangemang via andra Norge och Co!
http://slurl.com/secondlife/Sund/245/164/21


2 responses

Kommentarer inaktiverade.