Nu ska du få nåt av mig

..ett starkt gott julklappstips! Det är en snaps—men ändå inte en snaps—för den passar inte till mat…men, den passar när du ligger där däst och utslagen av all julmat i soffan… att smutta på…. och den passar så rysligt bra till att ge bort ( gärna till nån som bjuder). Och smutta gör man ofta på den…! Slå sen in den så ingen gissar att det är en flaska….såhär kanske!

Jag ska göra den i helgen!
Den håller sig bra i 3 månader, sen avtar vaniljsmaken!(Sägs det, men ingen vet säkert)
Och såhär gör du:
Lätt som en plätt, eller hur!!
8 responses

  1. Hmm ett annat bra tips är OP Andersson Limited Edition. En akvavit lagrad 9 år på fat och i numrerad upplaga. Det finns bara 9981 flaskor, varav jag nu har 3. En öppnades igår och får jag säga det …. är alldeles underbar. OP Anderson Limited Edition 9 Years Old (nr 10196 på Bolaget) 299:- för 500 ml.Loo härmed inleder jag dig i frestelse./Mentorn

Kommentarer inaktiverade.