Kan svininfluensan yttra sig på andra vis…

…än en kraftig övre luftvägsinfektion? Eller vad är det som har drabbat Mr Pixel, Herr Ambi, Ättiksgurkan eller Loungen, som han också kallas?? Hans beteende de senaste dagarna har varit mer än märkligt. Det är mer psykiskt än somatiskt, verkligen udda, så långt ifrån den personlighet jag trodde han var. Man kan säga att jag är chockad! Djuren med,dom gömmer sig på sjöbotten för att slippa se eländet, ja till och med blommorna kvider. Är han överansträngd? Eller är det nån märklig pollenallergi av det nya gräset? Eller en försenad ungdomsrevolt?? Han den prydlige, korrekte, sticker plötsligt upp, är fräck!! Eller är det så att han bara testar mina gränser? Som i helgen när jag kom nerflygande på gårdstunet och möts av detta? Och nu senast jag loggade in….vad ser jag då? En skitig besökare, helkroppstatuerad med fett, smutsigt, mörkt hår, iklädd hatt och ett par byxor som…..jaaaaa, jo, jag vet…mina slitna jeans, tänker ni…men detta, detta är bara sååååå …ja,….. jag hittar inget annat ord än… avtändande. Så ser jag att det är Mr Pixel!!! Han stinker svett,snusk, snus, öl och vitök från igår och han hälsar glatt med en ”PUSS”….vem vill pussa…….????? Inte jag!!!Inte precis nåt jag smälter av! Sen visar han stolt upp sin kropp!!! ÖÖÖÖÖÖhhhhh??

Men klä dig som vanligt, bli som folk igen!! Friskna till, krya på dig….det där ger ju inget kvar åt fantasien…….jo…avsmak…….en byxa som visar hela springan bak…så osexigt….. när man annars har sl finaste häck….och jag pratar rumpa…inte buxbom! Och åker han för att lyssna på ABBA!!! Mr Pixel!! ( Ja, med betoning på ) Herr Ambi Valent! Loungelion Beaumont! Jag måste nog kontakta MiaLinn för hjälp med ett vårdintyg! Så kan jag ju inte ha det!! ????

ABBA då????….jo,….. (bortsett från att han kråmade sig väldigt för en med stora…)……. så var dom som vanligt, urbra!

10 responses

  1. Jesper…..hahahaha…men så han såg ut då!!! Och som jag skrattade…i smyg!Don…hahahaha….han har fått spader efter en male hunt!! Testar alla mer eller mindre hemska saker och gör mig vaaaaansinnnnnnnig!! Hahahahaha. Men han fick här nu så han teg och kom in vattenkammad, precis som om han kom från gossarnas kyrkokör!

  2. Jesper….Din hustru är en human kvinna, hälsa och tacka….så slapp jag ju lösa ut honom på polisstation….eller skulle jag kanske ha låtit honom sitta?…Nej nu vart jag osäker!! *S*

  3. Hmm,,, bara han inte får för sig att dansa i rosa balklänning på Bogarts iförd svarta läder boots och "tvingar" sin kvinna att klä sig till man. Då går det för långt eller. (Hur kan jag veta något om detta. Har det hänt) *asg*/Don

  4. Don……hahahahaha!! Nej det har INTE hänt…men fy dig…han följer kommentarerna och han är väldigt snabb på vissa saker…så ge honom inga gratistips! Hemska tanke…vi ska på ett party ikväll ….ojjj…ska jag kanske vara…NEEEEEEEJ!!!…slår snabbt bort den tanken!!

  5. rockstjärnan Dräggen hälsar att ni ska hitta annat att klaga på än hans små söta oskyldiga tattoos och små brallor, part of the show, you know. Hans fanklubb Dräggel håller med och jublar åt hans kråmande (som alltid)Kingen Dräggen

Kommentarer inaktiverade.