Visst har man väl ständiga följeslagar?

Jag har det i allafall i rl…och jag märker att jag har det i sl med….sånt som man omger sig med, som var det första man flyttade med sig i första flytten och som följer med än idag….
Jag har länge flyttat med mig ett par slitna jeans i rl….så slitna så jag fick besöksförbud med dom hemma hos föräldrarna…men så ljuvliga! Jag kan bara inte kasta dom…nu ligger dom nytvättade i en plastpåse längst ner i byrålådan, enda nyttan dom ger nu är att ge minnen….och det är inte det sämsta :-D!
I sl handlar det bl a om utesaker, 2 fågelholkar som Ruth Larsson har gjort och ett klästreck med….och där är det den gula trasan jag är kär i….är det ett sämskskinn eller är det bara en vanlig trasa? Inne så är jag så glad i detta krus…ett Höganäskrus…det vandrar med över gränsen ute/inne, så fin med blommor i! Och sen trasmattan, såklart…..och dalahästen… En spegel hör också till favoriterna, en skön antikvitet, statyetter och vackra bilder gillar jag, speciellt om dom sitter i snygga ramar som här. Och blandningen av gammalt och nytt.. Ljusstakarna som Jazz gjort….dom är bland det hemlikaste jag har, har samma typ i mitt kök i rl! Och så är det med dörrkläppen med, den sitter på porten hos mina föräldrar i rl!!! Sen äldre saker, allmogesaker…som skåpet här…som finns gratis i Wonderful Denmark! Är jag underlig tycker ni? Eller är det så för er med?
