Ett verkligen intressant

seminarium idag på Norgesbiblioteket i Second Life tillsammans med Fagbokforlaget och Litteraturhuset i Oslo, glädjande nog så hade det samlats rikligt med folk (29 st när jag kollade). Det var lanseringen av boken : Onlinespill og virtuelle verdene. Lek eller alvor? Författare: Kalle Gjesvik, Héléne Fellman och Alexander Fredriksen.
Jag åkte dit och tänkte….jag ger det en timme eller så..jag stannade tills det var
slut.
Lättsamt, överskådligt, tänkvärt och så intressant..jag skulle bara önskat att vi hade haft Oslo med oss på storskärm och med reaktioner och frågor därifrån och tid för debatt. Det tändes en massa frågor både om nuet och framtiden. Ja!!!…gärna fler arrangemang som detta i sl! Bra gjort igen NORGE!
Lek eller alvor——javisst, dubbelbottnad men bra titel, för dom flesta är det ett både ock!
One response

Kommentarer inaktiverade.