Halloween

står för dörren, mitt i allt festande och städandet har jag nästan glömt bort det….nej fel…..förträngt det. Så nu är det bara att ge sig ut och leta nån *trasa* att sätta på sig?(ja, ni ser rätt….allting kan man sälja med mördande reklam?) Letade lite på nätet, nyfiken på modet för i år….och fann ju ganska bra saker som skulle passa in i sl….den här kanske till en bloggare som klär sig snyggt…..inga namn ska nämnas men baklänges kallar folk i rl honom för det vi kallar honom framlänges i sl?…….och den här då???….nån musjägare som kan tänka sig den…den har korrekt varuinformation…ett fynd! Hur och med vad du laddar-betet-instruktion medföljer. eller denna, speciellt framtagen för par, heter *kontakt* …….ett fynd för alla med tjall på linjen Till Moster ska jag nog köpa den här…hon kommer att jubla, hon gillar ju att slänga med håret och med rätt viewer så flexar hennes bröst så läckert! och sen ska Gubben och Jr få varsin äkta *VKC-outfit for Halloween*! Svårigheten med mig är att jag vill vara vacker men kommer oftast hem med nåt galet eller vansinnigt. Skulle man kanske kunna byta om i halvlek? Vacker ena delen av kvällen och utspökad andra? Det måste ju finnas en herrans massa rum där på slottet att byta om i? För det säger jag bara…..jag byter inte om på dansgolvet! Jag klantar alltid till det, kan inte göra det med elegans. Omöjligt!Jag har länge letat träningsläger för sånt. Oftast står jag där utan hår och som Linden har skapat mig, helnäck,och då rodnar jag som om jag legat och gassat en hel dag i solen.

Så vad ska du ha på dig? Nyfiket undrar jag! Får jag ge dig mer tips?…titta på dom här, dom är gratis!! Denna är väl perfekt för den blyge som vill smälta in i inredningen? Och den då….WOW…han/hon som gillar att skrämma barn har sin dräkt här! Och för den verkligt lysande begåvningen, geniet, finns denna…döpt till *Mensa i Halloween*…säkert svårsåld då marknaden nästan är obefintlig. Vilka som kan bära den?? ÖÖöööööö…jo jag å kanske nån till!! *S*

Tänka sig få gå på slottsdans på Halloween, det är ju riktigt ruggigt…slottsspöken och äckliga rustningar och golv som knarrar och dörrar som gnäller….dammigt med spindelväv och råttor som kilar över golvet…..tur det är så bra DJ där…så jag låter nog musiken få mig att glömma all skräck i vråna och sätter i öronpropparna med filter så jag inga BUUUUUU hör. Vi ses väl där?

