Du är grym, Loo;

riktigt elak och grym och inte ett dugg emplatisk eller vad det nu heter. Jag har allt vart och inspekterat undantagsstugan du vill sätta mig i! JAAAAA….neka nu inte till det, barmhärtigare att kalla på nödslakten, som till djuren. Att bo sådär högt upp utan väg och med får, spindlar och spöken .Är du helt från vettet eller är du Västeråsare? Ska du löna mig på detta viset? Du är helt förbytt sen du var över i Ömerikat! Tror du e nåt, va??…… Stjärna? Pffft!!!!!!! Ska nog be Ey eller Mialinn ta över mig till riktiga Norge…..Undantagsstuga!!! Uff på dig och ris på bara rumpan…inte råd…..vaddå inte råd…du sparte ju en massa i Ömerikat???….å nu ska jag få stå i matkön vid fattighuset?? (ja ni ser mig på bilden, jag gör RP för Norge med flaggan på ryggen)… Pfft….klämmer fram en krokodilskinnssko ur ögat)….Fy dig!!!…det borde vara sköttpengar på töckenna idioter som du! *snyft*

4 responses

  1. Jo…du vikingen det ska ni nog få för vet du vad hon säger….att jag stinker, snarkar och smackar….men jag bor ju på en gård och ska ju vara ett gott föredöme för folket? Och sen är nåt mysko på H som hon säger, eller vad det G?Hon har….kom närmare jag viskar….köpt en tokendäringa soffa och den lyser mig i ögonen, Orange är den, hemsk oss emellan och skär sig mot dom därna rosa och ljusblå kloten som tittar fram. Men hon har ju råd, sparte en massa pengar i Ömerikat på skor hon inte kan gå i…..pfffft. Hälsa lilla frun så gott, behöver ni en Moster over där?

Kommentarer inaktiverade.