jag, en torris

tycker ni säkert, en humorlös tönt och sen så jäkligt hämmad…..men jag tycker lika lite om naket , på fel plats, i sl som jag gör i rl….jag vill inga nakna rumpor se på stan, jag vill inte gå på dans där folk klär av sig spritt nakna, jag är inte road eller upphetsad av ett dinglande sl-kön…..jag får bara tankar till BLOTTARE, sjukt folk, dom jag polisanmäler i rl har tydligen fritt fram här? Sen att många av dom är mogna män och kvinnor, det gör det hela ännu mer patetiskt i mina ögon. Du får ha vilken läggning du vill för mig, det är ok…men att saluföra den som en rolig ploj det köper jag inte….ser du jag skrev JAGdetta står för mig, Att sen skylla på en olyckshändelse när man kommer fullt påklädd med hela paketet tittande fram ur gylfen…det är ju bara så barnsligt löjligt så inte tror du väl jag köper det?

7 responses

  1. Du är verkligen ingen torris i så fall är jag det med.OK vi kanske är torrisar då:-))En sak bara. Följ de regler som finns. PG, Mature, Adult så är allt enklare. Får du ett NC som skriver ut vad som gäller följ det.Och då vet alla vad som gäller där vi är på den o den platsen, den o den simmen.Kan du inte följa dessa enkla regler – stanna hemma. Det är den som äger simmen, platsen eller som på mainland Linden Lab som bestämmer./Tina

  2. Jodå, det är ju helt klart angivet från LL, och hos mig blir dom bannade….det är kanske mer tendensen till att applådera detta som jag ogillar. Det pratas seriöst om känslor här inne….detta är med en känsla (hos mig) som påverkar mitt sätt att reagera i sl! 🙂

  3. Det behövs inga regler, det behövs mer av vanligt sunt förnuft och ta seden dit man kommer! Kommer någon till oss på en fest där samtliga är påklädda och visar "draken" som sist på Bollywood festen, brukar jag fråga om de gör samma sak på en fest i RL (oavsett om vi är på vår PG eller Adult sim). Det brukar aldrig komma nåt svar tillbaka..dock. Självklart åker de ut då det bara är tröttsamt och tragiskt. Jag kommer aldrig skriva ett notecard som förklarar detta. Fixar man inte att använda lilla hjärnan eller att ta seden dit man kommer så finns det massor av bra ställen att visa draggen på! Jag brukar även bifoga några LM till stället som jag jobbade som strippa in my early days. Men det brukar de inte ta emot av någon förunderlig anledning.

  4. Jaaa…misstag kan alla göra, både en och fler gånger….men sker det för ofta så kanske det vore en idé att LL öppnar en *Panter Sim* ?Loan skrattar gott!Jag håller med dig, det som gäller av polityr bör följa med en in hit 😀 Allt är ju till syvende och sist en fråga om den egna moralen.Kram!

  5. Håller med dej Loo. Inte kul att se. På en del ställen inte bara hänger den ut. Det är mer än så. Men det kan ske av misstag. Ett tips, med Xcite så finns funktionen "auto hide" som fungerar så fort man kommer till PG-område. Jag gjorde bort mig en gång inför den kvinna som nu är min fru och en av hennes vänninor. Säger bara det – aldrig mer. Hmm Loo,,, varför håller jag alltid med dig?/Don

Kommentarer inaktiverade.