GREENHOUSE

…som ägs av Transperent Banshee och hans partner Spirit Cleanslate ..är verkligen värt ett besök….. Du hittar dit via denna: http://slurl.com/secondlife/Greenhouse/128/128/2 Det är nåt av det vackraste jag har sett i SL skrev jag nyss,….och hur jag än försöker så ger inte kameran en rättvis bild, utan du måste dit!! Se naturen, sitt ner i lugn och ro och njut, och ta sen god tid på dig att titta in all konst! Använd din kamera så du kommer nära…..ja, jag vet jag tjatar om detta! En del av naturen påminner om vad jag byggt upp på Loovika så för mig kändes det lite speciellt! :-), och jag har njutit där nu på morgonen och delar med mig av lite bilder!

3 responses

  1. Jag skall ge ett tekniskt!!! Råd.På TBs simmar är det mycket textures – TPa dit och sätt av TID att låta allt reza.Gör en espresso IRL eler läs mail och vänta lugnt, lugnt och ännu mer lugnt innan ni börjar ta er runt.Loo har rätt detta är en av de vackraste i HELA SL.TB är värd en stor applåd!/Tina

  2. *Ler*….det finns ett ljus där, ett alldeles eget ljus som är så betagande RL har sitt Skagen-ljus, här har vi nog vårt Greenhouseljus :)!!Klappar med i applåden, Tina!

  3. Ja ! Jag har då aldrig innan sett en så vacker sim .. När TB visade mig och Tindra runt på simen innan vi fixat RAJ där började mina tårar rinna hemma i RL .. Jag blev helt stum när vi kom upp inne i växthuset .. Jag rös hela jag när jag såg hur väl komponerat alla färger och saker var.. Tack snälla TB för en fantastisk upplevelse 🙂 .. Klappar i händerna jag oxå !// Pöss!!Lensi

Kommentarer inaktiverade.