Jaaaa…hurra…det är fredag

….äntligen!!!!!!!!!… för veckan har varit sååå lång…med magsjuka och snorighet……jag bara avskyr frasig näsa och rinnande snor….(neeee..det är inte svininfluensa…)…..ja…nästan lika mycket som jag avskyr magsjuka. Nu snorar jag fortfarande men allt annat är bra, så det blir ut på landet i eftermiddag…lite fiske, kanske nåt Mälardopp och att skörda dom sista grönsakerna och sen gräva land…..JOOOO!!!…sätta mer vitlök!! Jaaaa…det ska jag + att jag har en storpack med pyttepyttesmå botaniska tulpaner som syskonbarnen ska få plantera i sitt eget land eller vid kojan. Och sen ska vi alla vänta……..på vad????….på storken!!!!!!!!…..den ska komma imorgon……med Emma och Oskars nya syskon,…..så det blir en spännande helg!
Veckan har tillbringats lite här och lite där i SL, en del har fastnat på bild, annat blev inget alls….som igår när jag var på Ishotellets genrep och lyssnade på ABBA…..så synd…inte en bild…..men oj så duktiga dom var, det ska bli kul att följa dom….tvi tvi tvi och lycka till!
Malmö har med fått en ny miljö….en riktigt sago-miljö…verkligen snyggt gjort och kul idé av Aallotar…direkt till ingången kommer ni om ni använder den här http://slurl.com/secondlife/Malmo%203/48/153/24
VARNING……..SMAKA INTE PÅ SVAMPEN!!!!!
Sen har jag hunnit med att bli beskjuten på Bellas Bistro….jaaa….vad gör man inte för lite god mat?? Jag lever verkligen ett rikt och omväxlande liv……inget i RL kan mäta sig med mina veckor här!!
Och i går tog jag mig tid att lyssna på bra musik, mitt på dagen, i Second Norway, på cafét….tänk självaste flitiga storbyggmästaren Trond varvade också ner med en kaffe. Dessutom fick jag senare trevligt besök av honom och blanche hemma på Loovika!
Därefter hann jag med en snabbis utomlands… för att stötta vår fina DJ Jazon….*lol*…många svenskar ställde upp solidariskt för han är verkligen bra….men jag vet precis inte om den här kvinnan är svensk?….fast blond och lättklädd—(men oj….visst har hon hängbuk….jag ser ju det när jag klickar bilden….kära nån då, hoppas hon inte kommer in till min blogg) med lågbudget till kläder. *S*
Nu ser jag att dom norske börjar ta fredag….båtarna är på väg ut att njuta ännu en fin helg…jag ska nog med plocka ihop…..DU….ha en fin helg, precis som jag!

3 responses

Kommentarer inaktiverade.