Jag undrar…

…om det inte är dags att göra nåt annat och sluta med SL? Skaffa andra intressen, för detta är minst sagt vanebildande och lite ruskigt. Eller vad säger ni när man är ute och går i grannskapet…i RL, ser nåt fint i en trädgård….och plötsligt kommer på att man inte har nån kamera att zooma in det med? Eller man ser en fin marktexture och nästan knäböjer för att få med den på bild?
Eller när man kollar jeansen i butiken och funderar på om man har nog Lindens? Eller allvarligt tänker och letar TP i en brydd situation på en restaurang. Eller när man undrar om det finns en Sim till därborta vid horisonten eller om vägen bara tar slut??
Sen har jag märkt att man blir så egotrippad!
Jag älskar min avatar!! Så till den milda grad att jag blev salig idag på ett ställe …..i en fotostudio!!
Man får 70 poser att välja på och lika många bakgrunder, man kan ställa om ljuset, ta bort podiet, snurra och vända sig själv i alla positioner…..gissa om vi frossade….i timmar…jag och ett par vänner!!
Fast stället var kul och fina profilbilder ger det och dessutom en hel del skratt! Varför inte testa du med? http://slurl.com/secondlife/Gayborhood%20Island/113/139/24 eller http://slurl.com/secondlife/Satellite/209/132/29

11 responses

  1. Hmm Loo.Its non of my biz. But … a friend of mine, and you, says you are inworld at times of day (nite) that might be a bit late in Scandinavia. We are both curious about it and … well its non of my biz, but a Queen need a King. Is there a King?/You know Who

  2. Don, nejdå….men visst är det frustrerande med ett RL utan TP, inga LM, och inga snabba kläbyten? Och klicka på personer och se deras CV går ju inte? Jag säger det igen, sagt det förr….jag avinstallerar nog RL! *S*Kram till dig med!

  3. Kära Loo, jag förstår precis vad du menar, tillhör ju dem som räknat prims på IKEA och andra möbelhus.Men inte betyder det att man behöver lämna SL..SL behöver sin djäkninna på Loovika gård…./djäknen

  4. Jaaa..du Djäknen, jag har allt sett dig ute på Hälla med miniräknaren i handen!!! *S* gott, och nu spär du på för *You know Who*…klart jag inte sviker mitt Loovika eller mina vänner!!Kram på dig!

  5. O.O so there is a man 😉 But I've never heard that name before – djaknen. Closest I could guess is our Jekyll. Dr Jekyll and Mr Hide , hmm this is really something./She-Who-Must-Not-Be-Named

Kommentarer inaktiverade.