MOSTER VECKOINSPEKTERAR

….jo…HEJ, Moster som talar, eller ritar jag och berättar…..nå, ja…..var inne igår på veckoinspektionen och jag måste ju säga att jag inte alltid är nöjd med vad jag ser.
Det första jag ser är ett brott……jaaa….jag spanade bakom husknuten…så bildbevis har jag.
Där låg hon i en blodpöl medans han skyndade bort för att se film i rl!
Som tur var såg jag henne senare på det där snokdrycksstället och då sprattlade hon minsann med bena, hon å en massa sjukt folk!
Skördat har hon…..jaaaaa…ser ju bra ut och gjort ett höstfält! Kört sönder traktorn?…..måtte nån karlslok kunna hjälpa henne med den….kanske han nya grannen? Trond, nåt, svensk han med 🙂…tur det så man förstår språket….jag har svårt med det….vad betyder kvor, kva och kvem?…hahahaha…kan dom inte prata rent, norrbaggarna?
Jag smyger försiktigt för jag ser dom har måndagsmöte.……å, dessa möten…..jag struntar i dom och sitter på avstånd och lyssnar. Alltid snappar jag upp nåt spännande….som om han byråkraten med EU-portföljen….en skummis är det….bombsäkert!
Jag ser att Ey har varit här och gjort höstmark….ska allt passa den mannen jag så han inte gör vinter före advent!!!!….oj…det går snabbt dit!!
Nå, ja…det ser väl ok ut här….bortsett från dom satans binata bort dom Loo!!

2 responses

Kommentarer inaktiverade.