STÅPLATS, SITTPLATS, LIGGPLATS……

JA…en plats för alla och envar finns hos denna gästfria, generösa och hjälpsamma kvinna! Hos Annabella Lundquist i SVERIGE, kan adressen vara enklare?? S V E R I G E!!!!…sök via mapp på ordet eller ta dig dit via denna: http://slurl.com/secondlife/Sverige/183/23/22
Här är alla välkomna på en fika eller en öl, eller kanske bara en tomat för den hälsosamme, på ett party eller lyssna på artister, att hålla bröllop eller bara njuta en kardemummabulle där receptet kommer från självaste SECOND SWEDEN-bagaren…..kan det bli mer nostalgiskt??
Nu snart nyöppnas det rustade cafét…..varsamt rustat så vi alla känner igen oss!!!!JOOOO!!!! jag mötte Elvis där!! Och bollar i parken går inte av för hackor…testa dom och vet ni vad……kom närmare….en hemlis….så jag viskar…….jo det ryktas om att hovet…..jaaaaa….HOVET…..har kollat sängen på uppdrag av en alldeles nyförlovad prinsessa!!
Jag frågade Annabella rakt ut….är det sant…..vet ni vad hon sa????…..jooo……”vet du vad Loo, jag ser det som en hederssak att hålla tyst om mina gäster!”….fast visst såg jag stålars i hennes blick!!
Annabella hälsar er välkomna redan nu men återkommer senare om tid för det stora invigningspartyt, ett party man sällan skådat i SVERIGE….det ni!!
En sak till kära vänner…..en massa duktiga svenskar upplåter nu sina ställen för oss, tänk på att det oftast är privatpersoner som bekostar detta alldeles själva….så kan du…ge gärna ett bidrag och har du inte en slant….ge ett berömmande ord….all uppskattning är positiv!

2 responses

  1. Hahaha.. Tack du glädjens budbärare i Sl.. Du e underbar, du kan verkligen få folk glada.. och det e sant du gav mig inspirationen tillbaka. Så sant Hit är alla välkomna.. och Invigning ska det bli, så fort Comhem har kommit hem hit och dragit in lonan .. tillsdess får vi hänga här och lyssna riktig gammal rock.. kram på dig solen i våra liv i SL

Kommentarer inaktiverade.