BOTGÖRING ~KRUSANDE….eller vad man kan kalla det

….han startade så här, så fylld av energi, motiverad, taggad till tusen med lätt packning och flott, lätt titanstav för att ta sig över dom höga fjällen……….han återkommer säkert i snigelfart idag……… från Fjällräven classic 2009…..troligen såhär……….
Och vad möts han av??? Min blogg bl.a……….så nu gäller för mig att ta emot med ödmjukhet, botfärdig och krusande som den snälla lillasyster jag egentligen är. Visst är jag???….jaaa…det vet ni ju alla som följer bloggen att så är det.
Han älskar ostron och champagne, han älskar bad i alla former, han älskar massage när han är trött och han älskar renbädade sängar som doftar av tvätt som hängt ute i solen och torkat. Allt det ska han få…..ja han ska få välja massageform och jag ska tyst, tyst, tyst utföra den så han bara kan ligga, blunda, njuta, lyssna på musik under tiden. Sen ska han som avslutning få se vad han har genomlidit alt njutit av,…. och sen bara få sova, sova, sova i sin egen säng och glömma liggunderlag, uppblåsbar kudde och knott i ett tält som vibrerar av snarkningar på engelska. Visst förlåter han mig väl då?? Kram och välkommen hem!

One response

Kommentarer inaktiverade.