Eftertankens kranka blekhet

kom via en kommentar!!!!…….Elaka Loo har nu 2 val……ta bort en blogg (den före denna) ….eller gå i kloster!
Eftersom min storebror alltid sagt…. ”du får stå för vad du gör Losan” …..tjaaa….då vart ju valet lätt! Så det blev en snabbfärd till Hobo där klosterdräkter finns gratis….hahahaha….ett måste i varje fegis inventarium?? Fast snygg vart jag ju i den?? Sen återstår bara att hitta ett lämpligt kloster….gärna ett som tillverkar klosterost, för jag har sett dom munkarna är rätt läckra…

Annars så var Älsklingen inne med mig lääääänge i second life igår, Loo var barnvakt men Älsklingen ville inte sova….orsaken till detta heter Micke!! Älsklingen är kär i Micke!!! Riktigt tokkär! Micke har bara ett fel……han älskar lammkött mer än Älsklingen! Men hör ni……så det kan bli!! Så medan RL-familjen slet med håvar och mjärdar i augustimörkret så hade Älsklingen och jag……mest jag då…..långa samtal med Micke…….och när sen Loo tröttnade på det ….tjaaaa….då bjöds det över lite vuxet folk….Gazzan och Iron hälsade på från Solace! Och omedelbart föll Loo tillbaka i ett gammalt beteende…..så det kan bli!!! (ligger det i luften?)….jo….att se upp till Ironside!! *S* hahahahahahaha….men så har jag alltid gillat vaktmästare! Och Gazzan då…..vilken pudding hon har blivit…..ojjj, ojjj, ojjj! Tänka sig att Solace är 1 år nu….Grattis i efterskott!

