SOL

….sol…..….jaaa från en klarblå himmel, tack tack för den…ännu ett bevis på att man lagt midsommarafton fel….nu kommer midsommarvädret! ………Moster suckar och söker svalkan med en bra bok….men jag ska ligga på bryggan. Så ta med baddräkten till Loovika ikväll….det kan bli hett….och vet ni….jag har en hel sim med bad- och segelbart vatten gränsande till mig, helt underbart!
Igår dansades det hos Midnattsdotter,på Fride club & lounge….inte bara dansades….ett delikat bord var dukat med allsköns läckerheter och apparaten….ja, den puttrade hela kvällen….såpass så jag fick åka hem och sätta en sats till inför kvällen i kväll…..sen bar det av till Malmö och [EARTH]…..jaaa…vad ska man säga? Lite förvånad var jag allt!! Kanske lite besviken med……joooo, det var jag….eller paff?? Så mycke drama, skriftliga regler och så lite verkstad :-O! Här saknas konsekvens!! Men ok…alla är vi trötta efter midsommarafton och kanske blundar till musiken?
Nu ska det bli—————> Bryggan, sola, dricka kaffe….mer kaffe, se till att fläsket blir brynt….vila inför kvällen då du är välkommen till oss på Loovika!
4 responses

Kommentarer inaktiverade.